Prosimy o dokładne zapoznanie się z regulaminem wynajmu. Akceptacja regulaminu jest konieczna do realizacji usługi.
Zasady rezerwacji apartamentu.
- Po zapoznaniu się z ofertą wynajmu Klient telefonicznie lub drogą elektroniczną dokonuje rezerwacji wstępnej.
- Po uzgodnieniu terminu wynajmu oraz ceny za usługę pracownik firmy Sunny Home przyjmuje rezerwację wstępną. Do Klienta zostaje przesłane potwierdzenie rezerwacji zawierające: cenę , termin wynajmu , wysokość zadatku i numer konta , na który ten zadatek powinien być wpłacony.
- W terminie 2 dni roboczych ( o ile nie zostanie ustalone inaczej ) Klient wpłaca na konto firmy zadatek w wysokości 20% całkowitej ceny wynajmu.
- Wpłata zadatku w podanym terminie jest jednoznaczna z zawarciem umowy wynajmu oraz akceptacją regulaminu.
- Brak wpłaty w określonym terminie może skutkować anulowaniem rezerwacji o czym Klient nie musi być poinformowany.
- Pozostałą część należności Klient wpłaca gotówką w dniu przyjazdu pracownikowi firmy Sunny Home lub przelewem na konto Wynajmującego, przy czym środki muszą się znaleźć na koncie najpóźniej w dniu rozpoczęcia wynajmu.
- Jakiekolwiek zmiany rezerwacji muszą być dokonane w formie pisemnej i będą zawierane na zasadzie dobrowolnego porozumienia stron.
- W przypadku rezygnacji z pobytu i poinformowaniu o tym fakcie pisemnie w terminie do 60 dni przed datą rozpoczęcia wynajmu zadatek zostaje zwrócony po potrąceniu kosztów administracyjnych w wysokości 100 zł.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w terminie krótszym niż 60 dni przed datą rozpoczęcia wynajmu zadatek nie zostaje zwrócony.
Rozpoczęcie i zakończenie wynajmu apartamentu
- Prosimy o przyjazd w uzgodnionym w rezerwacji dniu, w godzinach 15.00-19.00. Istnieje możliwość przyjazdu w innym czasie, ale musi być on uzgodniony wcześniej. Ewentualna nieobecność Klienta w ustalonym dniu rozpoczęcia wynajmu będzie potraktowana jak zerwanie umowy. W przypadku przbycia klienta po godz. 19.00 zostanie doliczona jadnorazowa dodatkowa opłata w wysokości 30 zł. Pracownik Sunny Home może odmówić przyjecia klienta po godz. 24.00 gdy taka pora przyjazdu nie została wcześnej uzgodniona.
- Klient udaje się z pracownikiem firmy Sunny Home do apartamentu w celu sprawdzenia zgodności stanu apartamentu i jego wyposażenia z wcześniej przedstawioną ofertą.
- Przy braku zastrzeżeń pracownik firmy dopełnia formalności związanych z zameldowaniem ( Klient ma obowiazek przedstawienia dodumentu stwierdzajacego jego tożsamość ) i rozliczeniem końcowym oraz przekazuje klucze do apartamentu Klientowi.
- Po przejęciu apartamentu Klient ponosi pełną odpowiedzialność za znajdujące sie w apartamencie elementy wyposażenia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń elementów wyposażenia Klient ma obowiązek ich zgłoszenia Wynajmującemu najpóźniej w dniu następnym. Brak zgłoszenia jest równoznaczny z brakiem zastrzeżeń. Podczas odbioru, przez pracownika Wynajmującego, apartamentu po zakończonym okresie wynajmu, dokonane zostaną, w obecności klienta, oględziny stanu wyposażenia. Odmowa udziału w odbiorze apartamentu nie zwalnia Klienta z ewentualnej odpowiedzialności za stwierdzone szkody. Stwierdzone braki lub uszkodzenia zostaną odtworzone na koszt Klienta. W przypadku konieczności przeprowadzenia, w wyniku zniszczenia, jakichkolwiek prac remontowych Klient może zostać obciążony także kosztami wynajmu w okresie prac odtwórczych.
- W przypadku zagubienia kluczy Klient zostaje obciążony kwotą 100 zł.
- Prosimy o opuszczenie apartamentu w uzgodnionym dniu do godziny 10.00. W przypadku przedłużenia pobytu, bez wcześniejszego uzgodnienia, Klient może zostać obciążony kosztami wynajmu za okres w jakim dodatkowo zajmował apartament, a w przypadku gdy nieuzgodniony pobyt uniemożliwia zajęcie apartamentu przez kolejnego Klienta także kosztami dodatkowymi, wynikającymi z niezrealizowanej umowy.
- Klucze zostają przekazane pracownikowi firmy zawsze w apartamencie po wcześniejszym, telefonicznym, ustaleniu godziny zakończenia wynajmu i sprawdzeniu stanu apartamentu.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa nie upoważnia do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt.
Pobyt Gości
Podczas pobytu prosimy Gości o przestrzeganie poniższych zasad:
- W apartamencie może mieszkać maksymalnie tylko taka ilość osób jaka została przedstawiona w ofercie wynajmu.
- Pobyt zwierząt musi być uzgodniony z wynajmującym.
- Prosimy o niepalenie wewnątrz pomieszczeń.
- Prosimy o zachowanie ogólnie przyjętych norm zachowania społecznego w tym, w szczególności, ciszy nocnej (od godz. 22.00 do 6.00 ).
- Niezastosowanie się Klientów do powyższego może skutkować rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. W takim przypadku Klientowi nie należy się zwrot kosztów wynajmu.
Pozostałe ustalenia
- W przypadku gdy, z przyczyn obiektywnych, firma Sunny Home nie może wywiązać się z umowy wynajmu, ma ona obowiązek zaoferować Klientowi apartament w tym samym terminie o podobnym standardzie lub wyższym. Jeżeli Klient nie zaakceptuje zmiany zostają mu w trybie natychmiastowym zwrócone wszystkie wniesione opłaty.
- Prosimy Gości o zgłaszanie wszystkich niedogodności w związku z pobytem w apartamentach, a także ewentualnych awarii i szkód.
- Biuro nie ponosi odpowiedzialności za drogocenne rzeczy, pieniądze i dokumenty pozostawione w apartamencie, a także za ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscu parkingowym.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie przez wyjeżdżającego Klienta zostaną odesłane na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji biuro przechowa przedmioty przez okres trzech miesięcy, a następnie przekaże na cele charytatywne.
- Dane osobowe naszych Gości zostaną należycie zabezpieczone i zostaną użyte wyłącznie na potrzeby świadczenia usługi oraz w celu przesyłania późniejszych informacji marketingowych.